Mysdag

2009-06-29 @ 14:18:40
Igår åkte jag och jon till hans stuga utanför alfta och hade riktigt mysigt. Solade, badade och åt jordgubbar och vattenmelon i solen. Vi tog till och med båten och åkte ut på sjön en sväng, mysigt. Vi åkte till Sandräven som de kaller det där det är sandstrand och jättelånggrundt. Härligt var det iaf och vi var kvar i stugan till omkring 7. Sedan åkte vi hem, åt och kollade på film, Marley and Me, och sen sov vi. Riktigt mysig dag.
Jon har sin sista dag på jobbet nu och jag jobbar från 17-22 ikväll. Sen blir det mys igen för vi är ensam hemma hos honom. Skönt! Ska boka hotell då också för vi ska till Göteborg nästa vecka.

Försökte ringa Marie nu också men hon verkade vara försvunnen från jordens yta. Vet att hon brukar läsa min blogg så du kan väl ge mig ett tecken att du lever mammi? haha!

Den 14 Augusti lämnar jag sverige gott folk. Bara 46 dagar kvar. Bara och bara, det känns som att det är bara iaf. Sen kan ni fortfarande följa allt som händer i mitt liv här på bloggen. Förhoppningsvis blir det mer händelserikt då.  Just nu såsar ja mest omkring och det händer inte så mycket spännande saker riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback