Mysigt

2009-06-26 @ 11:00:32
Igår hade jag en sån mysig kväll. Hämtade jon på stationen, gick på stan och köpte glass och en ny almanacka, åkte hem till honom så han fick packa om och sen åkte vi hit. Gjorde mat och åt med lillebror och jon tränade. Efter det blev det dusch och sen kom jon med idén, ska vi åka lite bil? Ja varför inte, det är lite mysigt så jag visade honom en jätte mysig plats, kolbotten. Sedan skulle han visa mig en mysig plats på Ren och gud vad fint det var, en liten udde typ och så kunde man köra ut med bilen ända ut, riktigt fint. Dessutom tog vi med oss datorn och ett täcke och två kuddar så vi bäddade ner oss i baksätet och kollade på en film, skattkammarplaneten tror jag den hette, en disney film iaf. Riktigt mysigt var det. Sen åkte vi hem när filmen var slut och somnade nästan innan huvudet hamnade på kudden, inte konstigt med tanke på att klockan var närmare 1.
Nu ska jag iväg ner och jobba, skulle ha vart ute och gått med sebbe men han skulle till stugan så det får bli en annan dag istället. Kom och spela gott folk ;)

Grattis till Jons mamma som fyller år idag, det firas med grillning och tårta ikväll efter jobbet vilket jag längtar väldigt till! Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback