Naglar

2009-06-02 @ 10:04:21

Idag är det tisdag och det är alltså dags att fixa naglarna till balen. Balen kommer att kosta skjortan men mamma och pappa säger att det är min dag och att den här dagen bara kommer en gång i livet. Jag kommer inte kunna leva om den. så därför vill de att det ska vara perfekt dom också. Och tänk att det faktiskt är i övermorgon! Helt sjukt!

Kan säga till Marie att skorna är köpt på Eurosko, alltså vårt gamla Chrispin och att de också finns i brunt om man hellre vill ha det. 300 kronor kostar de och de är supersköna!!

Ikväll efter att jag fixat mina naglar åker jag hem för att äta middag och efter det så blir det att åka till Arbrå för att hämta Jon och sedan vidare mot Nor där det ska dansas hela kvällen. Förhoppningsvis utan att bryta allt för många nygjorda naglar. Haha!

Satt på golfen hela kvällen igår och det gick ju väldigt bra måste jag säga, jag mindes vad jag skulle göra och satt där och glodde på tv. Väldigt lätt förtjänta  pengar det där även om det är dåligt betalt så är det bättre än inget.

Nu ska jag ta mig en varm skön dusch och fräscha upp mig, sen blir det lunch och sen iväg mot nya öventyr i Edsbyn. haha!

Oj, just ja, först måste jag damsuga mitt rum säger pappa :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback