Rastlös

2009-06-19 @ 09:42:59
Nu har det bara gått en vecka och jag är redan fruktansvärt rastlös. Är det såhär mina dagar kommer se ut ändra fram till Augusti? Jag kommer bli galen, jag vet inte alls vad jag ska göra om dagarna.

Idag är det midsommar afton och Jon drar med mig till Gävle över helgen på trevligheter. Det ser vi mycket fram emot måste jag säga. Han är ute och springer nu och  jag ligger kvar i sängen än. Ska klä mig snart och packa lite åt honom innan vi ska hem till mig för att hämta några saker jag glömt där. Sedan bär det av mot den stora staden Gävle.

Funderar på packning till england redan och jag har inte insett förrän nu hur svårt det är att veta vad jag borde packa ner. Tror att jag ska skriva till Karin och få lite tips av henne, hon har ju gjort det förr och vet vad som finns där och inte. Sen ska jag prata med Lotta också för det kan ju hända att jag kan lämna en väska hos Camilla som Lotta hämtar där när hon är i Sverige eller nåt. Måste absolut kolla det där. 20 kg är inte alls mycket att ha med sig har jag kommit fram till. Snacka om att jag kommer få beslujtsångest över vad jag ska ha med mig och inte :p

Klä på mig nu och ut och gå med hunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback