Regn :(

2009-06-04 @ 09:47:06
Idag är det balen och jag ska snart klä på mig och gå till bussen som tar mig till stan för min frisör tid klockan elva. Det regnar ute och blåser, det är väl ändå typiskt min otur kan jag tycka! Men ja hänger inte läpp för det inte, jag ska iaf gå dit och jag får väl stråla själv då om nu solen vägrar! haha!

det verkar också som att Marie är min trognaste läsare och självklart ska du få en bild på mina naglar Marie!

Sådär blev de, busade lite och lade in en pärla på vänster tumme som ni ser, haha! Det är inte akryl utan det är gelé. Riktigt nöjd är jag faktiskt, kostade 500 kronor som jag beslutade mig för att betala själv eftersom mamma och pappa betalar allt annars. Billigt ändå tycker jag när man kollar runt på priser på andra ställen. Det första mamma sa var, åh, sånna vill jag också ha. De måste vara skönt att klia sig med dem, tänk att inte Henkan har tingat på Marie sånna där!. Det tyckte jag var lite roligt faktiskt.

Kläder nu och sen börjar dagen mina vänner! Bilder kommer troligtvis upp senare när jag jagat runt lite överallt efter dem.

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Jag tycker så synd om er som har sånt dåligt väder idag när ni har bal :(

2009-06-04 @ 17:15:09

Postat av: Marie

Dom blev verkligen fina!! Jag har haft såna på mig två gånger i mitt liv och jag vägrade klia Henkan på ryggen dom gångerna så han hatar såna naglar, haha.

Kram

2009-06-05 @ 08:17:23
URL: http://minmi.blogg.se/

Postat av: Marie

Just ja. Lycka till på balen och kort kort kort vill jag se!!!!

Kram

2009-06-05 @ 08:18:10
URL: http://minmi.blogg.se/

Postat av: Anonym

Snygga naglar, vart gjorde du dem då?!

2009-06-09 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback