studentmiddag

2009-06-13 @ 23:35:36
Idag har jag haft studentmiddag här hemma. Mycket trevligt och framför allt, mycket folk. Alla som sagt att de skulle komma kom, plus några till vilket var trevligt. Den gravida fastern ringde och grattade också, tråkigt att hon inte kunde komma men jag förstår henne. Hon har sju veckor kvar på graviditeten och ungen har redan börjat gjort något, typ börjat lägga sig i rätt läge för att komma ut. så jag förstår att hon inte ville åka upp hit helt ensam just nu. Kul att hon ringde iaf :)

Nu på kvällen har vi hyrt en film som faktiskt var rolig, Wild child hette den.
Har dessutom sett fler avsnitt av den nya serien som börjar på femman imårn. Har nu sett 14 avsnitt av 18. Inte illa hörrni ;) Helt okej serie för tråkiga regniga dagar, men det är inte SATC. Ändå helt okej ;)
Jag kan inte fatta att jag faktiskt slutat skolan nu och att jag ska åka till england om typ två månader. Läskigt! Samtidigt som det är väldigt spännande såklart ;)

Har precis myst ordentligt med Jon också och ska till och sova nu, är skit trött. Kommer bli lite jobbigt med honom kvar hemma i Sverige men jag ska klara det. Det har ju fungerat för andra så varför inte? Om man verkligen älskar någon, är det inte värt att kämpa för att behålla den människan då? Jag tycker iaf det och det tänker jag göra också. Även om jag önskar att han kunde klona sig och vara på två ställen samtidigt, lumpen OCH mig. Bra va? Synd bara att det inte fungerar riktigt så. Men som sagt, det kan funka.

Imårn ska jag jobba på eftermiddagen om det är bra väder. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på i den här staden. Blir väl en till myskväll med älskling kanske ;)
Sängen nu.

Kommentarer

Postat av: Jennie

ÅHHH!!!! Min lilla, lilla gumma! Jätte jätte GRATTIS! Kan inte fatta att du har tagit studenten! Du gick ju nyss i högstadiet! Fan vad jag börjar bli gammal;P Älskar dej gumman min!



Puss och kram!

2009-06-14 @ 23:58:24
URL: http://jannieungsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback