Vals träning

2009-06-03 @ 14:05:52
Jag kom precis hem från skolan, har haft en lektion idag som började halv ett. Det var klassdans och vi skrev utvärdering och tränade vals till imårn. Måste säga att alla som aldrig dansat förr gjorde ett strålande jobb och är värda en varsin applåd hela bunten, för det är inte det lättaste med tretakt alla gånger!

Naglarna blev mycket bra, hon var duktig linnéa. Jag skulle gärna vilja kunna göra sånt där själv också, tänk vad kul! Hon sa att jag kunde komma tillbaka och prova lite själv någon gång, lätt att jag tänker!

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt.. får se, hoppas kunna få vara med jon en stund iaf..

Kommentarer

Postat av: Marie

En bild på naglarna kanske??



Kram

2009-06-03 @ 16:43:18
URL: http://minmi.blogg.se/

Postat av: Marie

Snart är sista veckan här och då ska du vara glad om du hör Jons röst över telefonen. Skitkul vecka på ingående. Häng på överallt!!! Du kommer aldrig glömma den veckan.

Kram

2009-06-04 @ 08:04:43
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback