Avslutning

2009-05-31 @ 20:06:48
Idag var det avslutning med dansoteket som årligen firas med en föreställnings dag. Vi hade två föreställningar som gick jätte bra och alla var så duktiga. Mina barn var så otroligt duktiga hela tiden och skötte sig jätte bra!

Efter föreställningarna städade vi och sen åkte jag hem för att hjälpa till lite och ge mamma morsdagspresenten. Sedan tog jag cykeln till Jon och nu sitter jag här.

Dagens tabbe var att åka och handla på ika för att inse att det är fel kort du har med dig och inte ha några kontanter vilket resulterade i att en irriterad mamma fick komma till undsättning med pengar så att dottern kunde få sin matsäck. Och ja, dottern var jag!

Imårn har jag inga lektioner men jag ska jobba på eftermiddagen så jag tänker sova ut på morgonen och sen cykla hemmåt för att äta och sedan ner och jobba. Härlig dag!

sitter här och svettas som en gris i det varma rummet och kom på att det ändå är svalare än ute. Jobbigt läge måste jag säga.. men jag ska inte klaga på värmen, jag svettas nog hellre än fryser om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback