Det närmar sig

2009-05-26 @ 10:38:47
Det börjar dra ihop sig till bal mina vänner! Idag ska jag prova min balfrisyr för första gången! Det är så spännande! Hoppas det blir bra bara.

Igår köpte jag en söt liten klänning från Såfin, jag som inte har så många klänningar tänkte att jag kanske skulle ta mig i kragen och skaffa en.

Ska ringa mormor nu och se om jag kanske kan få låna hennes bil en sväng idag.. skulle underlätta eftersom jag har ett möte som jag ska hinna på.

Val är det snart också och jag vet inte riktigt vad jag ska rösta på, bara vad jag inte ska rösta på! Inga Sverigedemokrater till Eu tack! Och inte in i riksdagen heller men det blir ett annat val. Jag röstar nog mest för att se till att de inte vinner.

Nu ska jag ner och ta en dusch innan jag ska på sånglektion och sen möte och efter det ska jag till frissan och bli fin. Hade gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback