En fartfylld dag

2009-05-29 @ 09:21:37
Jag har precis vaknat och ligger kvar i Jons säng. Han är dock inte hemma eftersom han började jobba redan halv åtta stackarn. Men, jag fick en hejdå puss innan han gick och ett "jag älskar dig". Vad är härligare än att vakna till lite smått på morgonen av att någon kommer intill dig, håller om dig, pussar på dig och säger de tre orden? Ingenting, det är så härligt! Jag blir alldeles varm!
Elva börjar jag idag och sen efter lunch åker jag till söderhamn för att hämta mina två busfrön hemma och på fritids. Efter det bär det av hem till Bollnäs och middag hos mormor precis som varje fredag. Sen blir det dans och pojkarna får följa med. ska se om jag kan sätta dem i salen på några kuddar med varsitt spel så löser det sig nog perfekt. Sen kommer ju faktiskt Jon ner efter ett tag och då kan ju han busa lite med dom tills jag är klar med flickorna.
Kvällen efter dansen är inte riktigt planerad ännu men det blir säkerligen roligt. Kanske blir film med pojkarna, eller kubb.. vi får se vad vädret vill. Sen är det ju marknad nu också så jag ska se om man kanske ska ta sig en tripp dit... Det kanske vore lite roligt.

Imårn blir det genrep en stor del av dagen men jag ska nog få det att fungera. Jag har ju min ängel Clara som hjälper mig med flickorna så det ska nog inte vara något stärre problem ändå.
Nu ska jag kolla lite på internet och sen ska jag kliva upp och åka till skolan. Min allra sista kärnämnesdag! HURRA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback