Flumm dag

2009-05-30 @ 17:29:58
Idag blev jag väckt av gg när de kom in och sa att jag faktiskt måste kliva upp så jag kan åka och dansa. så upp klev jag och fick låna opeln till dansen, jon skjutsade mig och åkte vidare sen för att inhandla lite saker på stan. Sen får jag ett sms där det står att jag åkt hemifrån med grabbarnas bilstolar så det var ju bara att skicka ett sms till jon att han fick åka hem med stolen igen. Felix behövde sin stol för att han och Simon skulle på marknaden med Joline och Nadine.
Jag var och dansade och åkte hem för att vara med pojkarna men de var fortfarande inte hemma så jag la mig att sola en sväng istället.
Grabbarna kom hem och det blev saft och bullar och sen lek. Nu sitter jag här och ska gå ner och laga mat med mamma och sen ska jag skjutsa hem pojkarna till Söderhamn igen. Vi får se hur dagen blir senare, hur kvällen blir kanske man ska säga. Om det inte blir för sent ska jag med Jon och träffa hans jobbarkompisar på någon fest.

Matlagning nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback