Ge mig helg!

2009-05-27 @ 13:54:10

Kom precis hem från käftis, det gick väldigt bra och jag ska tillbaka för ett sista besök i slutet av juni. Sen slipper jag skiten!
Just nu sitter jag här och ska skriva ett tal till Sv C imårn. Skönt att få det gjort och det behöver nog inte vara så långt skulle jag tro. Blir bara irriterad när jag inte fått konstaterat ordentligt om vad jag ska skriva om, hur långt och så vidare. Fick ett mail förra helgen där det stod att vi skulle prata mer på lektionen i Torsdags, tror ni hon var där? Självklart inte! Ungen hennes var ju sjuk så hon var hemma, IGEN! Så där stod jag som ett frågetecken skinande i neon ovanför skallen och bestämde mig för att skicka ett mail och fråga henne. Tror ni jag fått något svar? Självklart inte så frågetecknet började bara växa och lysa starkare och här sitter jag nu. Skit kul!

Har ett litet problem för helgen nu också bara, att om pappa är hemma kanske han behöver ha bussen och jag har opeln. Problemet då är att jag helst inte kör Opeln till Söderhamn för att hämta buspojkarna eftersom den bilen krånglar och bestämmer sig för att lägga av lite då och då. Inget jag vill riskera med favorit pojkarna i bilen precis, bara mig, okej men absolut inte med dem. Så nu hoppas jag på att pappa inte behöver ha bussen eller att han tycker det är okej att jag lånar mormors. På något sätt ska det iaf lösa sig ska ni se, för jag har faktiskt lovat att vara barnvakt och det vill jag ju vara också!

Vill ni veta något ännu roligare? Igår när jag skulle gå till frisören för att fixa håret så stod det några Sverigedemokrater utanför och ville ge mig information inför valet nu den 7:e. Idioter, knappast att jag kommer rösta på dem. Jag kommer att rösta på vad som helst förutom dom bara för att de inte ska få sin chans att komma till Eu. Vid nästa val till riksdagen kommer jag göra likadant för att försäkra mig om att de inte kommer dit. Jag vill inte ha dem där! Inga rasister till EU tack, säger jag som UMR:are.


Rösta du också, röstar inte du så gör någon rasist det åt dig! Som vår kära ordförande Ola säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback