God natt världen!

2009-05-28 @ 21:16:13
Nu tänker lilla frida gå och lägga sig med sin underbara pojkvän i sängen och mysa framför teven.
Imårn börjar jag tio över elva.. skönt med sovmorgon. Kan också upplysa er om att det är min sista kärnämnesdag. HÄRLIGT! Jag är klar med ALLT skolarbete nu också vilket ju är skönt måste jag säga. Jag har inga rester och kan slappna av nu och bara vänta på att betygen trillar ner i brevlådan nåt tag framöver.
Mötet idag handlade om hur vår studentdag skulle se ut. Helt sjukt att om två veckor har jag tagit studenten redan!
Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och lägga mig att sova en stund för imårn blir det barnvakt åt busfröna! Jag längtar så!
Mormor är dessutom så underbar att hon bjuder oss på middag imårn så jag slipper laga mat åt mig och grabbarna före dansen imårn.

Sov gott Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback