Skola

2009-05-28 @ 10:50:24
Sitter i skolan nu och funderar över vart min nya klänning tagit vägen, den är verkligen spårlöst borta! Mysko!
Har religion nu och jag smet ut ett tag när myrorna i brallan började komma så det blev svårt att sitta still. Hungrig är jag också, har med mig kall pizza nu också men jag vet inte om jag är sugen på det. Men det vore kanske ganska gott.
Kompletteringen på arbetsmiljön är inlämnad så nu kommer ett till MVG in på betygen. Skönt kan jag tycka. Dock upptäckte jag att jag har allt för många g.. men vad ska jag göra, jag måste erkänna att de ämnen jag fått g i inte är de ämnen jag prioriterat, så jag får väl skylla mig själv egentligen.

Sitter här och kollar runt på resor, jag älskar att resa och jag funderar på om det är så att jag ska försöka jobba mycket i början av sommaren och sen ta en sista minuten i Juli med älsk.. Vore rätt skönt faktiskt, komma bort lite och bara bry sig om varandra ett tag innan vi ska skiljas åt för att inte träffas på någon månad. Hmm.. värt att fundera på kanske?!

Shoppa vill jag också göra men för tillfället vill inte min plånbok det riktigt, tyvär. Skulle vilja ha nya skor och  nya kläder men jag får nog vänta ett tag. Först ska jag hinna jobba lite så jag får lite pengar att spendera. Sen ska jag se till att jag inte spenderar allt nu i sommar eftersom jag ska till England och kanske behöver lite pengar då också. Sen är ju allt återigen om prioriteringar. När jag jobbat, ska jag då köpa kläder och skor som jag ändå inte kan ta med mig allt för mycket av till england. Eller ska jag lägga pengarna på en resa med älskling? Det är ju frågan..

Ibland önskar jag att jag levde ett annat liv, eller inte ett annat liv, bara ett rikare liv. Ett liv där jag har en fast inkomst när jag studerar som gör att jag inte alltid behöver gå och tänka på att jag måste ha pengar kvar resten av månaden ifall någon oförutsedd kostnad dyker upp.. Drömma kan man väl alltid göra?

Kommentarer

Postat av: Marie

Det livet vill jag också ha. Inte behöva tänka på att det är mat man ska handla för pengarna. Tänk om sånt fixades ändå och man fick pengarna till att handla resor och kläder... DET är min dröm!!!

Kram

2009-05-29 @ 06:07:06
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback