spikmatta ikväll?

2009-05-28 @ 17:09:49
Jag känner att min rygg kanske skulle behöva ligga på en spikmatta ikväll. Jag provade det hos min moster för ett tag sedan och det var jätte skönt! Jag skulle gärna vilja ha en egen men just nu har jag inte pengar till det. Hittade en annons som jag la in på min sida om någon annan är intresserad av att köpa, frakten är fri och den är ganska billig. Ska se om mamma kanske vill köpa en!
Kläder vill jag också köpa, i mängder vill jag köpa kläder! Nya klänningar och skor och allt! Men inte just nu med min plånbok.

Ska åka och hämta jon om en halv timme och sen hem till honom. Mys! Men han ska träna ikväll så jag antar att det blir till att blogga mer ikväll också.

Smile honey! <3
Jag har så roligt med honom! Min underbara älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback