Torsdag

2009-05-28 @ 09:04:01
Idag är det torsdag och jag ska snart åka iväg till skolan. Jag börjar dagen med ett UV samtal mes Sasse och sen blir det vanliga lektioner som det ser ut. Eller vanliga, vi är väl klar med ganska mycket så det blir nog rätt slappt får jag hoppas. Klämmer in en kort sånglektion precis före lunchen också och sen blir det dessutom ett tal i svenska C precis efter lunch. Har svenska en timme, träff för alla treor i Aulan på torsberg och en betygsnack med Eng C fröken. Sen är dagen slut! Skönt!

Vaknade upp med huvudvärk idag så jag vill bara att dagen ska ta slut så jag kan gå och lägga mig igen. Men man är väl viking som sandra säger! eller nåt... aja jag lever iaf.

På måndag hoppas jag ni kommer och spelar minigolf, eller iaf hänger och är lite social i kassan med Moi!

Nu ska jag gå och deala bil med far min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback