En bra dag

2009-11-03 @ 20:12:55
Jag har haft en bra dag idag. Jag fick tom berömm! Helt otroligt :D Men det känns skönt, det piggade upp kan jag lova!
Jag började med att tvätta och så städade jag barnens rum. Våttorkade alal ytor och dammsög. Så nu är det fint :) Sen kom barnen hem och jag förberedde maten och sen åt vi vid 5 och sen slutade jag 6. En skön dag.
Imårn ska jag jobba från 10 för vi ska på Ikea och kolla på garderober åt Finn. Blir nog bra tror jag. Skönt att komma ut och göra nåt liksom.
Måste komma ihåg att ta med min klänning och stryka den imårn eller på torsdag så den inte är knölig på fredag. Eftersom jag inte ska till familjen på fredag så tänkte jag göra det innan. inte glömma!

Nu funderar jag på att titta på en film. "Something new" Heter den. Köpte den på Costco igår för 4 pund. Fett värt! Vet inte om den är bra dock men det vet man ju inte förrän man sett den så det är ju värt ett försök ;)

Just nu längtar jag lite hem. Pratade med mamma nyss och jag saknar henne så sjukt mycket. 10 dagar i Sverige kommer gå otroligt fort! Jag har iaf beställt mat som jag vill ha när jag kommer hem och så sa jag till mamma att jag vill ha mina vita lakan för de är mjukast. Måste ju se till att få ut det mesta av vistelsen hemma, och till det bästa vet ni ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback