Måndag

2009-11-09 @ 12:39:22
måndag igen och som alla måndagar är det långt till helgen. Men jag tror den här veckan blir en bra vecka. Jag går in med den inställningen och sen får man göra det bästa av det.
Ingen kör idag så vi får se vad man ska ta och hitta på istället. Jobb först iaf. Funderar på vad man ska laga för mat också, köttfärssås kanske. Det brukar ju gå hem liksom. Mycket möjligt att det är så.
Igår va jag på stan med emma, shoppade lite julklappar. Skönt att ha lite sånt fixat tycker jag. Men det är sjuuukt svårt!

Ute är det sol, veckan får en bra start iaf!


Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quittings out of the question
When it gets tough gotta fight some more....


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback