Måndag

2009-11-03 @ 00:05:23
Dagen började bra och slutade mindre bra. Men orkar inte ta det här nu och dra ner stämningen. Nu blickar vi framåt istället för att gräva ner oss i vad som redan varit.
Imårn ska barnen på karate och så är det skola igen. Tillbaka till rutiner alltså, mycket bra! Det gillar vi, rutinerna kan jag nu, det gillar vi!
Idag har jag tvättat, handlat och lagat mat och lekt med barn. Det tog mig 2.5 timme att handla idag. Var på Costco och på Morrisons. Helt sjukt! Men det gick bra iaf och jag hittade allt :) Sen var jag på kören nu ikväll också, mycket roligt. Dave (körledaren) är så himla rolig. Fick en skiva också med min stämma på alto2 står det på den. Herregud! Men ja klarar det bra faktiskt! :)

Nu ska jag återgå till att mysa i min säng med lite tända ljus. Det får mig att må bättre! Mysig musik till är inte heller fel. Och inte ett samtal med Johan heller ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback