Spännande

2009-11-06 @ 11:32:12
Jag TÄNKTE faktiskt blogga igår, sen att det inte blev av är en annan femma. Men man brukar ju faktiskt säga att det är tanken som räknas ju!

Igår var jag och hämtade lena på skolan och träffade på Ruth. Hon vill göra ett projekt i skolan där och då skulle hon vilja ha mig att jobba med henne! Hur kul vore inte det då! Ja det har med dans att göra, och sång. Vore skit kul! Men det är ju inte klart än, måste gå igenom hos rektor och sådär också först så inget är ju klart än. Men vi håller tummarna!
Sen vaknade jag imårse av ett sms av Emma. Hon undrade om jag kan sitta barnvakt åt en annan familj imårn kväll. Först hade jag tänkt säga nej för att jag brukar försöka träffa myran och kompisarna på lördagarna. Men jag ska ju träffa myran ikväll så jag tänkte att jag kan jobba imårn. Lite extra pengar är ju aldrig fel, och såhär innan jul dessutom ;) ska åka till skolan och träffa mamman innan jag åker till Ant sen. När skolan har slutat.

Jobbet igår gick väldigt bra, gjorde soppa och pannkakor som vanligt eftersom det var torsdag. Jag gjorde soppan helt själv. Och när lotta frågade lena vad hon tyckte om den så sa hon "best ever", är inte det ett bra betyg så säg. Jag blev iaf skitnöjd ja!
Sen jobbade jag till halv 12 inatt. Jag poppade poppcorn och satt och såg på komediserier på tv, åsså strök jag min klänning till ikväll.

Ikväll ska jag alltså med myran på den där jobbgrejen. Nervös till 1000. Och klänning måste jag ha dessutom. Har en svart blank halterneck klänning. Jag personligen tycker att den är rätt fin. Och marie trodde att jag absolut kunde ha den ikväll och lika så tyckte Lotta. Så jag får helt enkelt lita på dom. men jag är iaf nervös! Myran känner ju alla och jag känner ingen. Men det är jag iofs rätt van här. Men ändå! Och att han dessutom hade pratat om mig gör ju inte saken bättre. Vad har han sagt liksom?! Jobbigt sånt där, för om han har pratat om mig så har ju de redan fått en uppfattning av en liksom. Men det ända jag kan göra är att vara mig själv, och det är nåt jag själv tycker att jag är väldigt bra på! men ändå.... Nej nu måste jag slute tänka "tänk om" och allt sånt där, vad töntig jag låter!

Ligger i sängen nu, ska väl ta och kliva upp snart och duscha och mysa på lite. Jag ska ha en lugn dag idag utan stress hade jag tänkt! Jag hoppas dessutom att regnet håller sig borta! Men man ska ju inte hoppas på för mycket, det är ju faktiskt England!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback