vilken kväll!

2009-11-01 @ 13:12:20
Vilken kväll! Helt galen!
Vi började med walkabout klockan 8. Sen gick vi vidare till Jimmy's, sen Coyotey och sen till Syn. Helt plöstsligt hade vi kommit ifrån varandra och jag var ensam. Då dök Matt upp, så resten av kvällen var jag med han och hans kompisar istället. Sen följde han mig till taxin så jag skulle slippa gå själv åsså väntade han med mig de 20 minuterna som jag var tvungen att vänta på min tur att få en taxi. Det var skönt så jag slapp stå själv. Den pojken har ett magiskt leende ska ni veta! Men jag är så otroligt stolt över mig själv måste jag säga.
Lite tråkigt att inte myran kom ut men han var trött, det blir fler gånger. På fredag ska vi ju på hans college sak, hej jag heter Frida och jag är jättenervös! Framför allt när han säger att jag får ställa in mig på 1000 frågor från hans kompisar för att han tydligen pratat om mig. Men bra! Vad fan har han sagt nu då liksom?!
Aja, det blir nog bra ändå kanske. Jag gör nog så att jag duschar här hemma och gör mig klar, sen byter jag om hos honom så jag slipper köra i klänningen och skorna. Det blir bra ;)

Det känns helt sjukt att det är november nu! Pratade med Marie igår och jag kom fram till att det ju är varmare här, där stog jag liksom utan jacka ute på stan och det skulle ju hon aldrig kunna göra i Sverige den tiden på kvällen liksom, utan att frysa alltså.

Sen sms:ade Thomas igår också och sen så ringde han också. De kommer ner på söndag och har lovat att ringa när de är framme. Man vill ju ha lite koll liksom ;) Jag sa då att jag ska ta med honom och Emil ut första helgen de är här. Fy fan va kul vi ska ha! ;) Det blir skönt att ha någon här som man känner igen, och som man faktiskt har nåt gemensamt med. Vi är ju från samma stad och så, en bra början. Sen kommer de bo nära mig också, skönt det!

Nu idag ska jag ta det lugnt bara hade jag tänkt. Ska väl ta en dusch och en promenad. Och sen äta middag hos familjen blir det väl. Sounds like a plan ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback