What a night!

2009-11-08 @ 02:13:34
Ja fredagkvällen var riktigt lyckad. Åkte till Myran och sminkade mig och bytte om där. Sen såg vi lite på teve, olika musikvideos, medan vi väntade på taxin. När den kom ville taxichaffisen att Myran skulle sitta fram med honom och guida honom ur Weston on Trent. Det innebar ju då att jag fick sitta ensam med 4 grabbar bak i minibussen. Men det gick bra och så fort vi kommit ur området hoppade Myran bak till mig, vilket uppskattades så jag hade någon som kunde knäcka dom åt mig när de försökte retas med mig. Men de var väldigt trevliga iaf.
När vi kom fram till Hotellet så fick vi champagne och så var det mingel fram till middagen, vi satt inte tillsammans med någon vi kände men det var väldigt trevligt ändå och man fick prata med lite roligt folk och så. Middagen var väldigt god, först frukt (melon, jordgubbar, hallon och blåbär), sen kyckling med varma grönsaker och till efterrätt blev det 3 sorters sorbét för mig. Tyckte min mat var väldigt bra faktiskt och det var ingen nackdel att vara gluten. Jag fick frukt istället för soppa så jag klagar ju absolut inte!
Efter maten var det dags för apprentice award utdelningen. Myran vann inget men han var glad och lycklig iaf.
När utdelningen var klar var det mingel och disco. det var mycket trevligt tycker jag. Sen klockan 12 väntade taxi på oss för att ta oss tillbaka till Derby, det tog 1.5 timme innan vi kom hem. Men det kändes som att det tog en kvart eller nåt, snubben som körde spelade musik som grabbarna gillade så de sjöng för full hals. Det gjorde jag också, de låtar jag kunde. Lät förjävligt gjorde det i minibussen iaf men de sket väl vi i. Ja tyckte det var väldigt roligt när de började spela Mickey (ni vet den Carola sjunger). Fett nice ;)
Sen när vi kom hem va de bara att gå och lägga sig för klockan var ju halv två. Men kvällen var mycket lyckad!

Idag har jag inte gjort så mycket, skrivit lite, ätit hos familjen och sen har jag jobbat. Jag jobbade i en annan familj som barnvakt nu ikväll och ja fick 30 pund. Fett nice! då var det från 7.30-00. Det gillar vi starkt! Barnen var riktigt mysiga och snälla, de hade mycket frågor om Sverige också. Sen tyckte de att det var häftigt att jag kunde engelska så bra eftersom det inte var mitt modersmål. Gulliga ungar! Vi kollade på Xfactor och sen var det läggdags för dem. Det gick jättesmidigt och de lyssnade på mig och gick utan protest och la sig på en gång. Härligt, sånt gillar vi!

Imårn ska jag och Emma på stan. Vi ska äta lunch åsså ska vi shoppa lite. Jag ska inte köpa nåt till mig själv men det blir nog en och annan julklapp om jag hittar ska ni se ;) synd att det ska vara så sjukt svårt bara. Men det lööööser sig ;)

Nu ska jag natta kudden!
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback