ändrade planer

2009-10-23 @ 21:29:08
Blev lite ändrade planer. Kommer inte träffa myran denna helg, skulle ju sett på film idag men han mår riktigt dåligt över det med sin mamma. Vilket är helt förståeligt. Vi är bara så olika för jag tycker inte om att vara ensam när jag mår dåligt och han är den typen som vill vara själv. Det har jag ju svårt att förstå så det känns som att han knuffar bort mig. Men jag vet att det inte är mot mig, han mår inte bra och vill vara själv. Jag respekterar det helt klart, men man känner sig så hjälplös. Att veta att han går och mår skitdåligt och jag kan inte göra någonting för att hjälpa honom. Men jag skickade ett sms och skrev att jag fanns här om han behöver mig. Mer kan jag ju inte göra.

Nu sitter jag på mitt rum och funderar på att tända lite ljus och se på någon bra film. Pratar med Johan gör jag också och känner mig som vanligt på bättre humör. Underbart!

Funderar på att gå ut och dansa imårn kväll men ja vet inte riktigt hur det blir med det.. ska träffa Emma en sväng på dan iaf hade jag tänkt..

Film nu..

puss och kram

Kommentarer

Postat av: Marie

Du vet ju att du betyder en del i myrans liv så ta det lugnt och låt myran ta tag i det själv!! Älskar ju myran!!! Kram

2009-10-23 @ 21:42:05
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback