Dålig

2009-10-13 @ 13:03:36
har vart dålig på att uppdatera. det har inte hänt så mycket dock. Dagarna flyter på som på rutin just nu och inte mycket nytt händer. Igår kom emma och adam till oss så vi gick ut och gick i parken med adam och finn som hade sina scooters med. Det var skönt att ha någon att umgås med ett tag.
Vi bestämde att jag ska åka med henne hem efter jobbet idag och spela wii och prata lite bara, umgås liksom. Skönt!
Sen vad jag på kören igår för första gången också, det gick bra och var roligt. Rolig ledare var det iaf! sjukt kul!
Jag hakade på rätt bra tycker jag fast de hade hållt på i 5 veckor typ :) Ska helt klart tillbaka nästa vecka!

Nu väntar jobb och sen hem till emma :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback