Dåligt

2009-10-04 @ 22:35:48
Jag måste erkänna att jag vart dålig på att uppdatera denna helg. ber om ursäkt för det!
I fredags jobbade jag först och sen träffade jag myran på kvällen. Väldigt trevligt var det och kommer att göras om!
Sen på lördagen så jobbade jag på förmiddagen, jag skjutsade lena till SC och sen så såg jag och Finn på film och myste i soffan tills vi åkte och hämtade henne igen. Det var så blåsigt ute och det regnade till och från så vi tyckte det var det bästa att göra en sån dag.
Sen efter det blev det utgång med emma. Jag gjorde henne sällskap när hon skulle äta med några mammor från skolan (20 stycken närmare bestämt) för Ruth fyllde år. Ruth blev typ överlycklig för att jag kom och det var ju kul. Jag gillar henne, duktig att sjunga var hon också för vi tvingade henne att sjunga en sväng för oss där på resturangen. Alla hade tiaror och det hade jag ju "missat" så jag tyckte det var rätt bra att "inte veta om det" när jag gick dit och tänkte att jag kanske skulle slippa det. men nej, så fort jag satt mig kom en av mammorna och tryckte på mig en tiara, toppen tänkte jag! Jag och emma kunde inte göra annat än att skratta åt varandra.
När klockan blev 11 gick jag och Emma till Syn och skulle dansa lite, stannade där till 2, textade myran och sa att jag skulle dra hem och så fick jag svar och sällskap. Inte helt fel kan jag tycka ;)


Dags för utgång för fröken Ivarsson


Fett med pepp!

idag har jag bara tagit det lugnt och sovit en hel del, gick till familjen och åt middag. Det blev en snabb promenad dit och sen sprang jag faktiskt tillbaka, kors i taket! Det var väldigt skönt faktiskt och jag ska ta mig en sväng snart igen. Måste köpa ett par löparskor dock för jag känner att jag inte kan springa i de jag har nu. Det är inte ens löparskor en gång! Nej du, det får jag nog prioritera :)

Jani, efter en dålig uppdatering har ni iaf fått höra lite nu plus att ni fått två bilder. Inte illa ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback