Godmorgon

2009-10-16 @ 10:33:07
Idag är jag uppe med tuppen. Eller ja, jag är uppe tidigt jämfört med vad jag brukar. Jag kan bara inte sova längre och nu väntar jag bara på att marie ska ringa och berätta att hon landat och vilken tid hon kommer till Derby. Åh jag är så glad att hon kommer idag! Det är till och med så att även om jag somnade halv tre inatt (Johans fel) så är jag inte trött nu! Det säger ju sig själv tycker jag! :D

Jag har bäddat åt Marie och städat mitt rum så allt sånt är klart. Skönt tycker jag att jag redan gjort det så jag slipper stressa nu. Jag ska bara vänta tills hon ringer och sen ska jag ta en lååång skön dusch innan jag åker och hämtar henne. Nice ;)

puss och kram

Kommentarer

Postat av: Johan

Haha "(tack vare Johan)" ska de väl stå?

2009-10-17 @ 02:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback