Halvlek

2009-10-30 @ 15:42:23
eller vad man nu säger. Hur som helst har jag några timmars ledigt nu mellan jobbtimmarna. Dessa timmar spenderas i liggande ställning i sängen. Mycket skönt! Trick or treat blir det sen med barnen och sen ska jag och nicole vara barnvakt ikväll. Sean och Lotta ska ju på middag. Sen ska vi se på en film och prata, som vanligt helt enkelt. Skönt!

Imårn hade jag tänkt träffa myran men han har gjort andra planer och då gör jag det också, det blir utgång med gänget. Imårn ska jag inte tänka på någon annan än mig själv, jag är en singeltjej på 19 år i Derby. Jag menar hallå?! Hur jävla kul är inte det då egentligen?! Wohooo ;) Feeeest blir det iaf till seeent (om jag orkar).

Nu ska jag nog ta mig en dusch hade jag tänkt innan det blir att återvända till jobbet.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback