idag är vi trötta

2009-10-18 @ 16:44:00
Ja då, BIG TIME! Helt galet kul kväll igår. Vi började göra oss i ordning här rätt tidigt jag och Marie, myste på liksom innan vi tog bussen klockan 8 till stan. Vi gick till en grill vi såg och jag käka strips och hon åt nån kebabgrej. Mycket gott. Emma kom dit och mötte upp oss också och sen gick vi vidare mot Standing order där vi tog några drinkar. Efter det gick vi till Coyote. Jag insåg att jag glömmt mitt körkort hemma men det var inga problem på Coyote, jag tror nog (Tyvärr?) att de börjar känna igen mig där nu. Efter det skulle vi gå till Syn, men där kom jag inte in utan leg. Typiskt det då liksom. 18 års gräns var det där och jag kom inte in, då sa Emma att vi ju kan gå till Limes. Och där kom jag in, jag var yngst där inne men vad bryr väl jag mig om det? Jag och Emma och Marie dansade och sen så skickade Myran ett sms. Jag ville ju gärna att Marie skulle få träffa myran men det var så att Myran hade andra planer. Men jag fick ett text om att denne ville träffas. Kul tänkte jag! Så jag skrev att det var ju klart och att jag var på Limes. Men dit ville inte Myran gå in och bad mig sms:a när vi skulle därifrån. Men hur som helst så gick vi ut och satte oss ute och då ringer telefonen. Vart är du nånstans? Hörde jag. Jag är ute på Limes.. Vart är du själv? sa jag. Utanför limes var svaret. Ja och där kom denne Myran promenerande och jag tyckte denne skulle komma in till oss. Men så blev svaret. Nej det kan jag inte, det är väl 21 års gräns här?
Jahapp, så jag kunde inte komma in på en klubb man skulle vara 18 på. Men på en 21 års grej kunde jag bara traska in och de frågade mig inte ens. Hallå?! Aja, vi gick ut iaf åsså fick Marie och Myran träffas. Lyckat!!! :D

Idag har vi vart på stan en sväng. Köpte ett par nya jeans. Snygg satan var de iaf! Gillart ;) Började med att ta en strips på Donken också för att inte svimma av hunger. Sen efter shoppingen gick vi runt och tittade på lite restauranger för att hitta nåt till ikväll.
Marie sover nu. Helt slut stackarn! Men hon hade också kul så det var nog värt det ;) Sen när vi vaknat till så ska vi ta oss in till staden och käka middag där. Mys!
Imårn åker hennes tåg strax före 6 på morgon. 5 blire nog uppstigning. SNARK! Men det är det värt efter att ha fått haft marie för mig själv hela helgen!

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Marie

HADE SJUKT KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM

2009-10-18 @ 21:03:18
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback