Imårn imårn imårn :D

2009-10-01 @ 23:15:36
Imårn är det fredag äntligen!
Just nu sitter jag hos hardingham och jobbar. Barnen sover och jag ser på teve. Gissar på att lotta och sean kommer senast 12. 1.5 timme kvar då bara. Inte så farligt.
Imårn blir det jobb och sedan trevligheter. Lördag börjar med jobb alldeles för tidigt men det är bara att bita ihop. Blir fredagkväll lyckad kommer det vara värt att vara trött på lördagen. Sen får vi se vad resten av lördagen har att erbjuda. Söndagen ska jag sova!
Just nu har jag inte så mycket att säga mer än att jag längtar som tusan till imårn och vill gärna att dagen ska vara över, NU!

puss och kram

Kommentarer

Postat av: Linda

fin blogg:D

2009-10-02 @ 10:44:58
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback