Imårn!

2009-10-16 @ 00:58:03
imårn är det fredag och marie kommer hit. ska bli så sjukt kul!
Jag slapp sitta barnvakt idag också för sean skulle inte ut och lotta ska upp imårn så hon skulle sova. skönt det för nu har jag dammsugit mitt rum och bäddat till marie. ska bli så otroligt kul att träffa henne imårn! Helt sjukt att det faktiskt är imårn! Whiiie :D
Anthony är nog lite småsur för att jag inte har tid för honom imårn kväll men då ska jag ut med marie och vill han inte med på det så får han skylla sig själv. Nästa helg ska vi träffas han och jag iaf :)

Idag har vart en lugn dag tycker jag faktiskt. Har städat barnens rum och det tog ju sin lilla tid. Sen lagade jag soppa och pannkakor och sen var dagen typ slut. Skönt när det bara flyter på liksom.

Väldigt kul också att Maja hittat till min blogg. Sean och Lotta har pratat om dig lite ibland, så det tycker jag är riktigt roligt :)

Nu ska jag återgå till att prata med Johan på msn innan jag ska sova.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback