Jobbar

2009-10-29 @ 23:29:54

Dagen har vart helt okej. Började halv ett och gjorde lunch åt barnen, sen åkte vi och köpte födelsedagskort till Lotta som fyller år idag. Barnen valde själva ut ett kort och skrev i det också. De delade upp det så att de fick skriva lika mycket var. Gulligt! Sen åkte vi och mötte upp emma och adam på bion. Vi såg Up, en 3D film och den var rolig tyckte även jag.
Sen åkte vi hem och gav Lotta korten. Då sa hon att sean och hon skulle ut ikväll och ta en drink, det var ju osäkert tidigare. Lite synd eftersom myran ville ses. Men jag sa till lotta att jag i så fall ville att jag ska få ta ledigt så många timmar som jag jobbar idag, på fredag när jag ska med myran på middag. Och det sa hon var okej, och då tyckte jag att det var värt det. Jag vill inte behöva stressa då, så då är det värt att offra ikväll, för jag slipper jobba lördag nästa helg också. Så det blir nog bra i längden. Nu är ju dessutom denna arbetskväll snart slut, och imårn kommer Nicole vara här också så jag får sällskap, vi ska göra chokladgrej och se på film hade vi tänkt.
Imårn blir det trick or treat med barnen, de är förväntansfulla eftersom de aldrig har gjort det förut. De hade lite bekymmer med vad de ska göra om någon skulle säga trick. Men det löser sig nog, jag sa att de fick drömma och se om de kom på nåt när de sov. De tyckte de var en bra idé och så slocknade de direkt.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback