Jobbar

2009-10-28 @ 21:57:45
Idag är det onsdag. Snart är det helg. jag jobbar just nu för sean och lotta har åkt till Ikea.
Idag började jag 9 och vaknade 10 i 8 av ett sms av myran, åkte till jobbet och barnen åt frukost när jag kom. Vi såg lite på teve under frukosten och sen skjutsade vi Finn till Trampolining som han skulle prova på idag. Jag och lena passade på att åka till Toys R us när han var där. Vi behövde köpa en present till hennes kompis Charlotte som har kalas i helgen.
Efter det hämtade vi en glad finn, han hade haft kul på trampoliningen sa han. Åkte hem och gjorde lite lunch och sen kom lotta hem så vi åkte till Marketan park. Hade egentligen inte behövt följa med men jag tyckte det var skönare att åka till parken än att sitta inne på rummet och häcka liksom. Fick ju dessutom träffa emma lite eftersom hon var där med Adam.
Efter parken åkte vi hem och lagade mat, idag blev det pasta carbonara (stavas?!). Gott blev det och alla åt och var nöjda.
Nu sitter jag framför teven för barnen sover. Imårn börjar jag halv ett och jobbar till 18. Får se om jag behöver jobba kväll eller inte, de visste inte om de skulle ut och äta eller inte.
Jag och barnen ska gå på bio också med emma och adam. Filmen börjar halv 4. Ska bli kul :)

Nu ska jag återgå till mitt tv tittande.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback