kväll

2009-10-21 @ 22:43:20
Jaani, dan har vart helt okej. Har vart lite smått irriterad och nedstämd hela dagen. Men då finns ju Johan som lättar upp stämningen enormt mycket! Thank you baaaabe!
Blev ju lite mer övertid än det var tänkt men vad gör man. Karin ringde så jag kräktes lite på henne så kändes det bättre!
Nu ligger jag i sängen och funderar på livet och framtiden. Skrämmande tanke eftersom allt är så oklart. Jag vet, jag borde inte tänka så mycket på det utan försöka leva i nuet. Men det är inte det enklaste alla gånger ska jag säga!

Fick precis reda på att myrans mamma åkt tillbaka in på sjukhus nu, de hämtade henne med ambulans idag. Stackars myran, vet bara att mamma inte mår bra men får ingen mer information. Hemskt!

På ett sätt skulle jag kunna lägga mig och sova nu på dirr, utan problem. Men samtidigt så uppskattas ju det trevliga sällskapet så risken finns att jag återigen stannar uppe alldeles för länge! Men jag klagar inte ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback