Lång dag

2009-10-05 @ 23:08:12

Sov dåligt hela natten och sen ringde telefonen klockan åtta och det var seans röst i andra änden som sa att lena var sjuk och inte skulle till skolan. Han ville att jag skulle vara där halv nio. Upp ur sängen och halvsprang hit för att hinna i tid. Lena har inte mått så bra alls och jag har pysslat om henne lite. Hon hade svårt att somna nu ikväll också men nu har hon äntligen lyckats tror jag för hon har vart tyst länge nu.
Jag sitter på jobbet än. har nu jobbat 14 timmar ungefär... lite smådrygt och jag är rätt trött!
Hoppas att hon ska till skolan imårn så jag får sova då.. vill inte behöva stressa upp och iväg imårn bitti igen.
På torsdag ska jag försöka orientera mig hem till myran för att se på film. Kan bli spännande eftersom jag inte alls minns vägen, kartboken får bli min bästa vän! Blir nog trevligt iaf :)

Tycker så synd om Ellie som har så ont i sitt ben. Ellie är hunden i familjen, en labbe på 13 år och hon har fått cancer. Hon har väldigt ont just nu och Sean funderar på att ta bort henne, men det är jobbigt såklart. Jag tycker bara väldigt synd om henne där hon ligger på golvet vid mina fötter och gnäller och har ont.

Nu ska jag se lite mer på teve innan sean kommer hem och sen ska jag skynda mig hem. Har iaf bilen nu så jag slipper gå hem.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback