Lite tomt

2009-10-19 @ 12:43:16
Nu har min aldra första besökare hunnit komma och åkt igen.. Vi har haft så otroligt roligt och pratat och dansat och shoppat och.. ja det har vart en kanon helg! Vi har lyckats räta ut lite frågetecken också faktiskt. Helt otroligt. Det är inte lätt alla gånger.
Det var ju så himla kul att hon kom hit, laddade mina batterier lite. Det blir ju väldigt tomt när hon åkt nu, så är det ju. Känner mig så dum på stationen imårse, det blev ett snabbt hejdå kändes det som. Men ärligt talat så orkade jag inte mer än så, gråten var nära och jag intalade mig själv att det är bättre att göra det snabbt. Det blir så jobbigt för oss båda om man börjar gråta, det blir så mycket svårare. Men nu tänker jag som så, att vi har setts i halvtid. Det var kanon!
Helt plötsligt känns mitt lilla rum som en enormt stor sal, utan madrassen på golvet och hennes väska och allt. Mycket plats jag fick helt plötsligt igen liksom.
Idag är det måndag, igen. Som vanligt är helgen så långt bort den bara kan komma. Men nu har jag ju laddat mina batterier så det kommer nog flyta på rätt fort tror jag. Jag hoppas det iaf, tror nämligen jag har planer för helgen. Men det är lite oklart, blir det som jag hoppas så kan jag säga att jag längtar som tusan till helgen!
Börjar jobba 13 idag och det är vanlig måndag så jag slutar 18. Sen ska jag på kör ikväll också hade jag tänkt. Kul att få sjunga av sig lite, jag är yngst men vad gör det? Sjunga får jag iaf så jag är nöjd.
Efter det blir det en tidig kväller skulle jag tro. Beror väl på om jag fastnar med Johan igen som vanligt iofs...
Det vore ju såååååå synd :p Haha! Bara för det skrev han nu ;)

Det är lite tråkigt att jag och myran inte kan träffas på veckorna, alltid kul att ha någon att umgås med liksom. Men det klaffar inte riktigt för oss. Och de andra är mer folk jag festar med, förutom emma då. Emma är min pärla ;)

Har passat på att fixa telefonkortet också i mobilen. Nu har jag dolphin så jag skickar gratis sms här i england när jag laddar med 10 pund i månaden. Fick dessutom ett nytt kort som jag kan använda när jag laddar. (Det är nämligen så att man får ett kort som ser ut som ett bankkort som är kopplat till ditt sim, om du lämnar fram det och säger att du vill ladda med tex 10 pund. Då drar de bara kortet och så är det laddat med 10 pund. Assmidigt!)
Så nu känner jag mig lite duktig faktiskt. Att jag tog tag i det och fick det gjort ;) Nu är det bara telefonen jag är osams med, känns som att den rasar i bitar, luckan på den (som sitter för batteriet) lossnar lite nu och då, krävs inte mycket. Det känns lite drygt. Men jag klarar mig med den jag har. Tänker fan inte köpa en ny iaf, men det vore ju inte helt fel om de hade någon som låg i nån låda till ingen nytta hemma :p

Nu ska jag snart ta en dusch och sen bär det av till jobbet, funderar på vad jag ska göra för mat idag.. svårt.. åker och ser vad som finns och vad som kan behövas så kommer jag på nåt ;)

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback