Lördag med Min Marie!

2009-10-17 @ 11:54:18
Nu har Jag kommit hem från jobbet och till min glädje upptäckte jag att marie också vaknat till liv. Nu står hon i duschen och jag ska överta den efter henne. Sen ska vi bege oss mot staden för att gå i affärer och äta lunch. Vi äter nog både lunch och middag på stan idag. Få tid för oss själva lite och inte behöva ha barnen runt benen. Efter det blir det utgång, igen ;)
Myran kommer inte ut i helgen men vi träffade på Chris, Clare, Sammy och Sam igår iaf.

Mycket i huvudet just nu, det är tur att jag har Marie här som gör allt hon kan för att försöka räta ut mina frågetecken. Jag vet dock inte om det är så att det är bra för henne dock, har gett henne väldigt mycket att tänka på också om man säger så.

Nu har hon kommit ut ur duschen så vi ska planera dagen hade jag tänkt ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback