Lördag

2009-10-10 @ 13:16:32

Igår jobbade jag och sen var jag på bio med Emma. Vi såg "Love happens", den va helt okej. Både jag och Emma grät en skvätt där. När jag sen skulle åka hem från bion som ligger där jag brukar handla mat så kom jag till rondellen och upptäcker att A38 mot derby är stängd. Jaha men toppen! Jag som inte kan någon annan väg därifrån och hem. Ringde i panik till Emma som redan kommit hem och hon sa att hon skulle komma tillbaka till parkeringen vid Morrisons och guida mig in till stan sen och det gjorde hon. Vi åkte nån liten jävla väg och det finns inte en chans att jag skulle kunnat åka den själv. Men hem kom jag iaf till slut.
Myran tyckte att jag skulle komma dit efter bion och att jag skulle skicka ett sms när jag var klar på bion. Tur att myran redan somnat eftersom vägen var avstängd så hade jag inte kunnat ta mig dit iaf antar jag. Spännande kväll blev det iaf.

Jag klev upp idag och duschade men nu ligger jag i sängen igen och myser. Funderar på att ta en promenad men måste ladda min ipod först. Utan den går jag inte! Myran skulle texta mig också när denne vaknade men eftersom detta inte hänt antar jag att denne sover. Aja, vi ses väl om två veckor iaf om inte vi ses med Marie nästa helg.
Idag har jag inga planer mer än att jag ska jobba från typ kvart i åttta. Men jag åker nog dit till sju och börjar se på fotbollen där, annars måste jag ju åka när de spelar och det vill jag inte. Nicole kommer vara där också så jag får sällskap ikväll vilket är nice.
Imårn har jag heller inga planer. Kanske ner på stan en sväng eller nåt :)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback