måndag

2009-10-26 @ 23:30:48
Ja det är måndag och barnen har skollov. Jag jobbade 9-14 idag. Helt okej. Känner dock återigen att jag inte är bra nog. Börjar ta på krafterna. Men jag ska stanna, jag ska stanna. Jag vill verkligen inte åka hem nu! Jag älskar england, derby och barnen. Jag biter ihop. På med leendet bara, var jävligt svårt idag dock. Jag kände det. Men jag ska göra ett nytt försök imårn. Jag lovar!
Barnen provade på tennis idag. Jag tror de tyckte att det var kul. Imårn ska vi till tammy för barnen ska klippa sig. På onsdag ska finn prova på trampolining. Får se vad han tycker om det.
Har pratat med mamma om flyg hem över jul, ska boka det imårn. Känns skönt att ha kollat det iaf. Hoppas hon kan komma och hämta mig på arlanda bara, men det måste ju finnas nån snäll själ som kan komma och hämta lilla mig på arlanda söndagen innan jul.. även fast jag landar klockan 10 på kvällen. Jodå, jag hoppas på det så jag slipper strula med tåg.

Nu sitter jag i min säng, har tänt ljus i rummet och lyssnar på lite mysig musik. Det får mig att må lite bättre. Tog en lång skön dusch med bodyscrub och hårinpackning också, piggar upp en aning. Sen har jag ju min ängel som lyckas få mig att le varje dag och får mig på bättre humör, alltid. På avstånd, men det fungerar ändå! Tack för det <3

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback