Men hjälp!

2009-10-09 @ 00:58:31
Har precis kommit hem från myran. Blev filmmys, mycket trevligt måste jag säga. Myran hade haft en skitdag och det hade jag igår så det var passande.
När vi satt och pratade idag så kom myran plötsligt på att just ja, ja ska ju på en grej genom jobbet och så fick jag en lapp i knät som jag skulle läsa. Jag fattade att det skulle hållas på ett hotell och att man skulle ha smoking och cocktailklänning. Men vad kul för dig sa jag och läste inte mer noga på lappen utan la tillbaka den på skrivbordet. Så kom det. " Ja jag tänkte om du ville gå med mig, om du inte har annat för dig eller inte vill alltså". Det kom så snabbt att jag satt där som ett frågetecken och efter en stund när jag hunnit tänka både en och två gånger på vad myran skulle kunna tänkas sagt så frågade jag "Vill du att jag ska gå med dig?" Och så var det ju, jag hade hört rätt. "Men du måste ha klänning på dig för jag kommer ha kostym" Säger myran och ler nöjd. Shit tänkte jag, Vad fan ska jag ha på mig! Men sen slog det mig att jag har en svart klänning som jag skulle kunna ha som jag aldrig använt men ändå släpade med mig hit till england. Det var väl för att jag kände på mig att jag skulle på nåt sånt här helt enkelt. Frågan är bara om den blir godkännd som cocktailklänning. Tur att marie kommer nästa helg så hon kan vara smakråd och så, för jag har ju en månad på mig att fixa nåt annat.

Så därför Marie, jag vet att du läser bloggen. Jag har ett par svarta klackskor hemma med silvrig klack och en rosett på hälen. Jag hade dem på balen som ombyte. De måste med ner hit för jag har ingenting annat att ha på fötterna. De skulle vara jättefina till min klänning. Så ta med dem ner! :D

Dagarna går så fort, imårn är det fredag och bara en vecka till marie kommer. Underbart! Sen på lördag blire jobba på kvällen och se på fotboll. Sverige- Danmark ;) Heja Sverige!

nej nu ska frida sova!

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Nu måste jag få veta mer om den här myran!!!!!!!!

2009-10-09 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback