Onsdag

2009-10-01 @ 23:08:23
Hur kul är det att jag skrev igår och det inte publiserades då så jag får göra det nu istället..

Onsdag. Dagen har väl inte vart så jättebra idag kanske. Började bra till en början men sen så gick det väl över kan man säga. Inga detaljer på den. Kan bara säga att jag är lite små less för tillfället, på det mesta.
Det är så jobbigt att komma till ett nytt ställe där allt fungerar annorlunda. Det tar tid att lära sig och vad som är självklart för folk här är inte lika självklart för mig. Vissa saker säger inte sig själv, det är nåt som måste berättas för mig så jag vet det! Jag har aldrig gjort detta förut och jag vet att jag vart här i 1.5 månader men jag har inte hunnit lära mig allt ännu och det kommer fortfarande nya saker hela tiden. Allt är inte alltid så självklart!!!!
Nu har jag fått det sagt också, skönt!
Idag skulle jag fylla på min mobil också men tror ni det gick? självklart inte, maskinen var ju trasig sa hon i kassan. Ja men tack så jävla mycket då! måste göra det imårn för nu kan jag snart inte skicka fler sms och det vore ju tråkigt ;)

Imårn ska jag handla, laga soppa, laga pannkakor, jobba kväll. Ingen toppendag kanske. Framför allt när man blev utbjuden men var tvungen att säga nej för att man jobbar.
Men på fredag blir det trevligheter istället. Det gillar vi starkt ;) Ge mig fredag NU!

Just nu känner jag att jag skulle kunna lägga mig och sova. Men klockan är inte ens nio och då kommer jag vakna så sjukt tidigt imårn och vad ska jag göra dårå? Det finns dessutom inte en chans att jag ska kunna somna redan.

Jag har fortfarande tanken i huvet på vad jag ska göra sen. Jag har verkligen ingen aning. Jag skulle vilja åka till Usa. Men jag trivs så bra i England också.. Kanske ska stanna här? Jag har ju redan alla saker här så det vore ju bara att färdas genom landet.. Kanske hem och hämta lite saker jag saknar dårå. Men det kanske vore kul. Jag vet att det inte är nån panik för mig att bestämma det nu. Men jag tänker iaf, hur ska jag kunna låta bli. Jag lever för idag, så är det. Men samtidigt så kommer det komma en dag när jag står där och morgondagen är helt och hållet oklar. vad gör jag då? Just nu vet jag vad som händer imårn, och jag lever dag för dag ändå. Men sen då?
Det är så läskigt, skrämmande! Man känner sig så liten på nåt sätt...
Ebba är ju i Usa och verkar ha det så himla bra, kanske ska åka så jag också. Hon ska ju inte vara där ett år... det vore nåt det ;)
Vi får väl se :)

nu ska jag se på nån dum serie eller nåt

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback