Onsdag

2009-10-14 @ 20:00:51
Nu är onsdagen över snart. Dagen har gått bra men den har kännts som 100 år minst! Imårn blir det jobb dag och så barnvakt på kvällen eftersom det är torsdag. Jag kommer iaf ha nåt att göra imårn hela dagen vilket är bra. Sen på fredagen kommer Marie :) Jag kommer dock behöva jobba 2 timmar på lördag morgon men ja kan ju lämna marie att sova om hon vill och sen hämta henne ;) det är ju inga problem alls ju :) Vi ska ha så kul!

Nu ligger jag i sängen med mina värmeljus och lyssnar på lite mysig musik. Skönt! Idag har jag vart här i två månader, tiden har gått fort och ändå så känns det som att jag vart här en evighet. Helt stört! Men det är väl på både gott och ont. Bra för att det kommer gå lika fort tills det är jul och jag är hemma. Dålit för att det känns som en evighet sen jag träffade min familj. Det är lite jobbigt, men jag klarar mig.
Får se om det blir USA nästa år. Emma sa att jag nog skulle kunna åka och jobba i den familj hon jobbade i förut. De skulle kunna hjälpa mig med tillstånd och visum och så.. vore ju kul faktiskt, men frågan är om jag klarar att vara borta ytterligare ett år. Och ännu längre bort. Vi får se helt enkelt, men möjligheten finns ju iaf :)

puss och kram

Kommentarer

Postat av: Marie

Oj då... Skulle ju vara häftigt med USA, fast då är jag rädd att inte jag kommer o hälsar på. Henkan kommer nog tjata att det är hans tur isåfall, men det får han inte...hihi.

Kram

2009-10-15 @ 06:07:37
URL: http://minmi.blogg.se/

Postat av: Maja

Hej!Jag var Au-pair hos Lotta och Sean för fyra år sen. Så det är kul att läsa vad som händer med barnen och att torsdagar fortfarande är en helig dag, som tillbringas med att dricka öl! Maja

2009-10-15 @ 07:13:19
URL: http://majani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback