så var vi här igen

2009-10-21 @ 12:52:11
Så var vi här i mitten av veckan igen. Tänk vad man tycker allt känns så långt borta men så inser man att tiden går så sjukt fort ändå. Det är väl lite för att man har rutiner kanske. För det är faktiskt vad mitt liv består av här nere, rutiner. Nästan samma sak varje dag och det gör ju att tiden går fort, alltid nåt att göra.

Idag har jag jobbat en timme på morgon också för sean hade ett möte. Och så berättade han för mig att han skulle golfa till typ 7 idag. Hade kanske vart bra om jag fått veta i tid man what ever. Jag är iaf ledig lördag! Då är det värt att jobba någon timme extra här och där istället för att gå upp och köra 5 på släng klockan 8 en lördag morgon ;)

Idag till middag blire nog makaroner och köttbullar. Ingen fantasi alls just nu känner jag, men det är ju bara jag och barnen för sean är ju och golfar. Och jag vet att de äter det. Perfekt helt enkelt.

Nu ska jag lämna Johan och datorn för att hoppa in i duschen en sväng hade jag tänkt.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback