Söndag

2009-10-25 @ 22:54:12
Så var också denna helg över. Sjukt snabbt gick det. Igår var jag på stan med emma på dagen. Skulle inte köpa nåt men efter att ha slagits med mobilen i några veckor och den inte har fungerat till och från så bestämde jag mig för att köpa en ny. Inte en dyr, men en som fungerar iaf. För det var inte så att familjen köpt den som fanns här, nej den var det en aupair som köpte och sen har man fått betala för att få den liksom eftersom den kostat pengar. Jag kände att jag vill ha en hel telefon för att kunna ha kontakt med mina vänner. Så en sån kom jag hem med.
Efter det så åt jag middag med familjen och sen gick jag ut, mötte upp sam, sammie och clare. Vi hade en trevlig kväll. Myran kom också ut, han skulle försöka förklara för mig varför han inte velat träffas i fredags. Stackarn mådde dåligt över att ha ställt in vår filmkväll och det blev lite jobbigt för honom där. Han började nästan gråta stackarn. Han har det inte lätt just nu men han vet vart jag finns iaf.
Fick en ros av en kille som är intresserad av emma, hon var dock inte med. Men han vet väl att tjejer pratar den rackarn antar jag. För det gjorde vi ju såklart!

Idag har jag inte gjort mycket, sov länge och sen så har jag vart med Nicole. Åt middag med dem och sen åkte jag hem och såg på film. The duchess. Jävlar vad förbannad jag blev när jag såg den! Kvinnoförtryck på hög nivå. Sånt gillar vi inte, han låg med andra trots att han var gift och han våldtog na och neej sånt gillar vi inte. Usch och fy va jävla förbannad jag blev ibland. Det gjorde riktigt ont i mig. Så filmen var väl egentligen bra, eftersom den lyckades få mig att känna med personen.. Den är inspelad här i närheten också..

Imårn blir det jobb 9-14 för lotta ska på gymmet. Men det blir bra det ska ni se ;) Barnen ska spela tennis 2 timmar också så det blir nog väldigt bra. Ingen kör imårn kväll dock eftersom det är skollov. Tråkigt kan jag tycka. Kommer gå rastlös från 14 till det är dags att sova då. haha nej då nåt hittar jag säkert att göra :)
Nu ska jag återgå till min trevliga konversation innan det är dags att sova, för det är det snart mina damer och herrar. Kämpar som fan för att hålla ögonen öppna för tillfället!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback