torsdag

2009-10-22 @ 22:56:59
Jobbar kväll, sitter och ser på scrubs nu och pratar med Johan. Tur att jag har han just nu, blir på så mycket bättre humör direkt ;) Dagen har inte vart nå vidare, det är väl för att jag är i en svacka för tillfället men jag tar mig ur den så småningom. Men man uppskattar ju de saker som får en på bättre humör, för det är nu man verkligen märker det liksom. Låter konstigt och jag vet att jag inte är bra på att uttrycka mig. Men ni kanske fattar.
I helgen ska jag boka biljetter hem över jul. Skönt att få det gjort tycker jag. Lotta kommer hem imårn också på kvällen. Det innebär att jag får ha barnen på simningen själv men sen kan jag dra efter maten. Då ska jag nog på filmkväll tror jag :) Mysigt! Välbehövt också!

Pratade med myran idag. Tycker så synd om honom, mamman åkte in på sjukhuset igår ju och han viste inte hur det var med henne exakt. Men hon hade tydligen vart nära att dö igår och fick opereras akut. Jag har inte frågat vad som är fel med henne, och jag tänker inte ta det på telefon. Får göra det när vi ses och om tillfälle kommer upp. Det kan ju vara känslit det där vet ni.

Nu antar jag att sean kommer hem om max en timme. Han sa nämligen att han inte skulle vara borta länge ikväll för han var trött och han åkte redan åtta. Åker han nio brukar han kunna vara hemma vid elva, så han kanske kommer tidigare idag då. Sånt som märks :) jag lider inte av att sitta här heller iofs. Men jag skulle ju hellre ligga hemma i min säng och mysa. Men men, det kommer i sinom tid. Och den som väntar på nåt gott, eller hur man nu säger.. Ni fattar grejen! ;)

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback