Underbar dag!

2009-10-06 @ 21:27:47
Jag har haft en underbar dag idag! Marie skickade sms och sa att hon kommer nästa helg! Det gjorde min dag! Jag blev så himla glad och sprang upp för trappan till sean och berättade på en gång. Jag bad att få ledigt den helgen och det gick bra :)
Sen fick jag dessutom ett meddelande av Emil ekman där han skrev att han skulle bo i Littleover när de flyttar till england, gissa om det också gjorde mig glad, det är typ bara "runt hörnet", som sean sa. Det är iaf väldigt nära, kul tycker jag!

Efter jobbet ringde karin, som varje tisdag, hon ringer runt halv sju-sju varenda tisdag. Det gillar jag! Hon berättade att Leif sett mitt mail idag och att han tagit sig en titt här på bloggen också. Det var roligt också, så nu väntar jag bara på ett svar på det där lilla mailet som han skulle ta och knåpa ihop sa han. Blir bra det!
Efter att jag pratat med henne så tog jag en springtur. Det blev ingen lång tur idag dock och tur var väl det för när jag kom utanför huset igen så började det regna lite smått. Skönt var det iaf att få röra lite på sig.

Pratade med myran idag också som sa att denne skulle träffa marie om jag ville det. Så nu vet du vad du har att vänta dig Marie ;) Det blir bra det tycker jag, så du vet vad det är jag pratar om hela tiden :p
Pratade med mamma nyss och jag har några saker som jag skulle vilja att du tar med dig ner hit till mig, men vi kan prata mer om det när du kommer in på msn eller så.

Nu ska jag återgå till att försöka förstå mig på kartboken

puss och kram

Kommentarer

Postat av: Marie

Jag längtar och Henkan är avis.. Ska bli så kul att träffa alla runt dig!!! Jag tar med allt du vill ha!! Hörs mer. Kram

2009-10-06 @ 22:06:26
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback