7sovare

2009-09-22 @ 12:33:43
Har precis vaknat, otroligt skönt att få sova ut på morgon. Framförallt när man inte vart riktigt pigg den senaste veckan. Jobb idag också, inte så jättepepp men ja har min ipod iaf. Tack och lov för det! Tänk vad livet kan vara enklare ibland med lite musik! Känner att jag borde städa på mitt rum, orkar inte just nu så det får bli när jag kommer hem istället. Inte mycket som behöver göras men ja vill ändå få undan lite saker som inte hittat sin rätta plats ännu.
Emma skickade till mig nyss och sa att vi skulle se en skräckis imårn om jag fortfarande ville med.. känner mig lite tvek på den just nu, det är inte riktigt min grej och när jag dessutom har hosta vet jag inte om jag känner för att stänga in mig i en biosalong.. kanske ska hoppa det och spara pengarna till helgen istället..

Funderar på att åka på parkfarm och köpa shampoo och balsam.. vet inte om jag orkar just nu dock och jag har dessutom kvar av det som Karin lämnade, borde räcka till iaf en dusch till.

Ja kom dessutom på igår att jag lämnat mina stickade koftor i sverige. Känns lite jobbigt, hur snyggt hade det inte vart med leggins och en lång stickad kofta till mina nya stövlar! Skäms på mig som inte tog dem med mig. Men jag fick faktiskt inte plats med mer!

Ligger här i min nya pyjamas och funderar på att kliva upp, men det blåser som sjutton ute så jag vet inte om jag vill. Tänk om man kunde stanna i sängen hela dan! Skönt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback