Ännu en sömnlös natt

2009-09-05 @ 09:38:29
Kunde inte sova igår och inte heller denna natt. Känner mig trött och sliten och har gråten i halsen konstant. Känns jobbigt att gå omkring och inte veta. Det känns konstigt att det som gjort mig hel kanske inte kommer finnas kvar. Jag gjorde fel, men du vet att jag inte kan ljuga. Sanningen vinner i längden och man lär av sina misstag.
Jag älskar dig Jon God. Mer än jag kan förklara och det gör ont när du är så långt borta just nu. Du betyder så mycket för mig. Du gör mig hel.

Idag ska jag inte jobba förrän vid fyra tiden och då blir det bara någon timme dessutom. Jag önskar bara att jag får prata med Jon först.

Jag har begått mitt livs misstag och det är jag medveten om. Jag ångrar det så och det ända jag kan göra nu är att lära av mina misstag. Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna göra om något sånt, Aldrig. Jag har lärt mig, big time.

Hela mitt hjärta tillhör dig Jon, bara dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback