Dagen

2009-09-01 @ 23:56:50
Klev upp imårse och åkte till hardingham. Klädde barnen och duschade Lena och sen skulle vi mata katterna. Det gick väldigt bra och när det var klart fick de hoppa lite studsmatta. Självklart blev det bråk och gnäll då men jag försökte ignorera dem för skriken var bara för att försöka fånga min uppmärksamhet. Så fort de märkte att det inte fungerade blev det tyst igen och de fortsatte att leka.
Vi var nog ute 1.5 timme eller nåt sånt.


Lena försjunken i sin bok som vanligt



En av grannens katter och halva Finn


Finn som inte riktigt tycker att kattmaten luktar rosor


Efter leken ute gick vi in och jag gjorde lunch. Jag gjorde köttbullar och mos eftersom jag vet att det är något de äter. Sen kom Lotta hem vid 2 tiden och då sa hon att jag kunde få vara ledig resten av dagen om jag ville, men det vet ni ju redan eftersom jag redan bloggat en gång idag.

Jag gick iaf till Hardinghams för att äta middag idag istället för att ta bilen. Tänkte röra lite på mig och med ipoden i öronen gick det väldigt bra och fort.

När jag satt mig ner för att äta började det återigen regna ute men det gick över tills dess att jag skulle gå hem. Tog en liten omväg på vägen hem, skriver om det snart :)

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Kul med lite bilder:)

Kram

2009-09-02 @ 16:36:12

Postat av: Sara

Ja, jag hörde det, vad coolt! :D Hur länge ska du var där?



Följer dig nu. :) Kram

2009-09-02 @ 22:41:47
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback