dansa ikväll

2009-09-08 @ 19:46:01

Nu har jag kommit hem från dagens arbete. Har gått riktigt bra måste jag säga och det känns som att dagen har gått på en sekund ungefär. Barnen har inte bråkat med mig och de åt min middag, det blev snuskiggryta idag och de åt alltihopa och bad till och med om att få mer. Känns bra, det är inte bara jag som gillart alltså ;) Jag fick lova dem att göra det igen. Haha!

Nu ska jag se lite på teve och sen ska jag ner till Deda i city för att prova på Swing Jiwe där. Kan nog bli roligt tror jag. Hoppas att det går bra. Är lite nervös för att åka ner dit helt ensam men det ska nog gå bra. Det värsta är att parkera i parkeringshuset. Inte själva parkeringen i sig. Men att ta sig in i skiten! Rutan på min sida av bilen är trasig så det blir lite knivigt att trycka på knappen som får bommen att öppnas så jag kan köra in. Jag får antagligen köra fram förbi knappen, öppna dörren och trycka på knappen, sen skynda mig iväg igen och in i garaget. Håll tummarna för mig nu gott folk ;) Det ska bli så himla roligt!

Tine, kan man få se din blogg eller? Jag har inte tillåtelse, min mail på google är [email protected].. Vore ju roligt att kunna få läsa vad du gör om dagarna.

Puss och kram


Kommentarer

Postat av: Tine

Min blogg är inte igång över huvudtaget just nu. Men snart så ska jag sätta igång den igen, förhoppningsvis! kan ju berätta att det enda jag gör om dagarna denna vecka är att snurra i en kall skidtunneln, varv efter varv. yepp. nu gör jag scones och ska låta vilan infinna sig inför nästa pass! hoppas du har en bra dag:) dance on baby!

2009-09-09 @ 12:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback