Fredag?!

2009-09-11 @ 12:19:13
Hur gick detta till? Redan fredag igen och jag har idag vart här i 4 veckor. Helt otroligt! Tiden går fort och jag känner att jag trivs väldigt bra här fortfarande.
Jag jobbade igår till omkring 12. Det gick bra och barnen sov sött hela tiden. Jag pratade med mamma, pappa och Marie i telefonen. Det var skönt att höra rösten på dem tycker jag. Som marie sa, det är som att du sitter i granngården. Och så var det faktiskt. Jag kände mig inte så långt bort och jag kunde prata ut med någon. Det var skönt för det kändes som att Marie lyssnade och förstod, jag behövde det just nu.
Mamma och pappa  hade haft det bra också och pappa var så stolt för att han var brunare än mamma i ansiktet. Typiskt pappa :p Skönt att höra att de mådde bra iaf och att de haft en bra semester. Även fast jag gärna hade vart med och fått lite färg jag också ;)

Nu sitter jag i sängen. Har klätt mig och gjort mig klar redan så nu väntar jag bara på att klockan ska ticka framåt så jag kan åka till hardinghams. Idag ska vi på costco och toys R us. Ska nog passa på att köpa födelsedags present åt Finn nu när jag faktiskt är där. Slå två flugor i en smäll så att säga.
Det är skönt att Lotta är hemma faktiskt, någon att prata med är alltid skönt.
Ikväll är det tacos framför teven som står på menyn och efter det blir det utgång för min del. Ser fram mot det, dansa och träffa lite trevligt folk. Jag gillart ;)

Imårn vet jag inte alls om jag ska jobba eller inte, vet att jag ska på salsa på kvällen dock. Trevligt trevligt ;) Kompisarna ska iofs ut igen, får se hur länge man stannar på salsan annars kanske man kan träffa lite trevligt folk inne i staden efteråt. Om jag inte dansat slut på benen vill säga.
Chris, Sam, Stef, Claire och Matt ska ut imårn allihopa. Bara stef och Chris av dem som ska ut ikväll men vi kan ha trevligt ändå. Försökte få de andra att gå ut ikväll också men de va inte så pepp på det, lite tört tycker jag då men men. Än är inte fighten över ;)

Nu ska jag plocka undan lite på rummet tänkte jag.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback